Jak nakupovat


Knihy si můžete objednat s platbou na účet, přes GoPAY

nebo si knihy odebrat přímo v prodejně bez poplatku. V prodejně je možné platit v hotovosti i kartou.

Pokud zašlete potvrzení o platbě, objednávku vyřídíme při prvním zasílání knih. Připsání z některých bank trvá několik dnů.
Platby očekáváme do 5 dní, poté jsou knihy vráceny do prodeje.


Objednané knihy zasíláme vždy 3x týdně.
Ve výjimečných případech vyhovíme i žádosti o přednostní zaslání.

Využíváme služby dopravců PPLZásilkovna.


Zboží zasíláme po provedené platbě na účet č. 6130878329/0800 nebo po zaplacení kartou přes platební bránu. 

Cena knihy + 100 Kč u PPL nebo + 99 Kč u Zásilkovny. (Výjimečně po dohodě na dobírku +130 Kč)

Variabilní symbol = číslo objednávky.


Zásilky do zahraničí i mimo EU jsou účtovány dle sazeb PPL, Zásilkovny nebo České pošty. 

Na Slovensko na dobírku / Pay Pal + 250 KčV případě platby na účet ze zahraničí v rámci EU využijte SEPA platbu. Částku zadejte v EURECH dle aktuálního kurzu. 


IBAN CZ4908000000006130878329
BIC / SWIFT kód GIBACZPX

Majitelka účtu: Mgr. Monika Beková

Knihy si můžete rovněž objednat s odběrem na prodejně. Rezervované knihy na vás počkají 5 dní. 

Většinu knih máme v prodejně a některé jsou uloženy v externím skladu, je nutné je tedy předem objednat. O jejich připravení budete informováni e-mailem. 

-

DPH odvedeno ve zvláštním režimu dle § 90 zákona o DPH - Použité zboží. Nelze uplatnit odpočet DPH.

_

_

_

_

Reklamace zakoupeného zboží

Spotřebitel může zboží zakoupené přes e-shop bez udání důvodu vrátit prodejci ve lhůtě 14 dní od doby nákupu. Prokáže se dokladem o koupi. Zboží může být rozbaleno, ale ne používáno. Prodejce je povinen zboží přijmout.

Reklamační lhůta pro spotřebitele běží podle obchodního zákoníku 2 roky od zakoupení zboží. 

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “